درباره

درباره شرکت ما

 در مورد شرکت وارگه سازه 

شركت وارگه سازه از سال 1374 با ارائه خدمات در زمینه پروژه های EPC از جمله طراحی ، تامین مصالح و تجهیزات ، انجام کارهای مکانیک ، سیویل ، برق و ابزار دقیق در صنايع پتروشيمي فعاليت خود را آغاز و پس از آن محدوده خدمات خود را به ساير صنايع نفت، گاز  گسترش داده است.

علاوه بر خدمات فوق شركت وارگه سازه خدمات تخصصي خود را  در زمینه مشاوره ، ارتقا ، اصلاح  ، نگهداشت و تعمير تجهیزات فرآیندی صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی گسترش داده است. 

این شرکت با دارا بود سه دستگاه مکنده صنعتی آماده ارائه خدمات تخلیه و شارژ انواع کاتالیست و پسماند های صنعتی می باشد .

امور بازرگاني شركت نيز در سال 1385 تأسيس و تا كنون خدمات تخصصي خود را در حوزه تأمين کلیه متریال Fitting & Piping و شیرآلات صنعتی موردنياز صنايع كشور ارائه نموده است.

20220128_102825

عملیات نصب سینی های تاور 8001 پتروشیمی بوعلی سینا

شرکت وارگه سازه

WhatsApp Image 2022-09-06 at 1.46.31 PM

ساخت مخازن شرکت خمیر مایه و الکل رازی

شرکت وارگه سازه

COLD

تخلیه و شارژ پرلایت و نصب کلدباکس جدید پتروشیمی جم

شرکت وارگه سازه

آمار و ارقام

ما حرفه ای هستیم

چرا باید ما را انتخاب کنید؟

369تعداد پروژه های انجام داده
969حجم ریالی مبلغ قرارداد(میلیارد تومان)
37تعداد اورهال انجام داده
36تعداد کارفرمایان
ایمنی

تنها شرکت متخصص در زمینه برج های جذب پارازایلین واحد آروماتیک

تحت لیسانس شرکت Axens فرانسه

شرکت وارگه سازه جنوب با   تجربه ی اجرای موفق 5 دوره قرارداد مشابه با نظارت مستقیم کمپانی  axens به عنوان LICENSOR انحصاری برج های جذب می باشد.این شرکت با تکیه بر توانایی و همکاری تیمی  توانسته است این دانش را بومی سازی نموده و با کیفیت و سرعت بالاتر از شرکت های بین اللملی، پروژه های مشابه را در بزرگترین برج پارازایلین خاورمیانه اجرا نماید. ما افتخار این را داریم که نام ما در کنار نام سایر شرکت های تخصصی بین اللملی در این زمینه قرار گرفته و در آستانه اجرای پروژه های مشابه درسایر کشور ها هستیم. و همچنین مفتخر هستیم که به عنوان تنها شرکت ایرانی مورد تایید کمپانی AXENS در آسیا می باشیم .

90

Engineering

95

Procurement

85

Construction